Wednesday, January 6, 2010

manusia ini.....mmg dasyat

Posted by naemahnajib at 10:33 PM
Salam..

Hamba Allah yg aku plg meluat ni mmg berkebolehan,pandai berlakon dan yang paling dasyat merosakkan hubungan anak ngn bapak,...Aku tau memang x baik benci sesama umat...tapi ngn apa yg manusia ni buat mmg x blh diterima..Malah aku mmg nak tau sebab musibab ada sapa yg boleh terima ngn tingkah laku manusia ni...2 yang aku kata dasyat sebab dia ni terlalu kurang ajar...
Cuma aku harap Allah akan tunjuk bala kat manusia ni yang kononnya dulu dah taubat....dah x jahat dah tapi masa 2 dah teruk 2 yang taubat tapi dah ok jadi hampeh...Bukan aku nak tunjuk baik tapi perangai manusia ni mmg dah lebih had...dan aku tunggu masa 2 semuanya akan terbongkar satu persatu...Apa yang dia buat akan aku ingat sepanjang hayat aku.....
Mudahan Allah sentiasa membantu aku untuk meningkatkan tahap kesabaran yang tinggi..Amin
aku tau ramai yang x berapa enak tapi ini hanya sekadar luahan yang aku rasa x boleh simpan dah...

0 comments:

 

Smile And Happy! Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez