Monday, January 26, 2009

Hari yang mengenyangkan

Posted by naemahnajib at 9:37 PM
Salam 165...




Kelmarin aku n family berkumpul kat rumah klinda...Menu utama ialah SPAGETTI...Asalnya nk buat kat rmh aku...Tapi disebabkan omey nae & tasya kena admit icu semalam so we all decide mai kulim...Alih2 xblh p tgk omey...just mummy & daddy nya saja blh masuk.So terbantut la hajat nak ke sana nak melawat omey.Kami semua dok berkubang kat rumah klinda ja la.Aku sampai pn nk dekat pkl 12tghari.Kliza dah start masak dah.Tunggu siap ja.Aku plk xmkn dr pg lagi terus cari benda makan.tomyam yang klinda buat ada lagi apa lagi cergas la.Burrpp Alhamdulillah.Lps solat zohor mkn spagetti plk...Sedap sgh.Kmi bl berkumpul mcm2 story yang keluaq..ESQ mmg tajuk utama la.Di samping kisah2 palestin.Dari tghari sampai mlm kami dk bersembang psl kisah2 ni disamping laptop ni x off lgsg.Ada saja yang dibicarakan..Mmg best bl berkumpul mcmni.Alhamdulillah n bersyukur ke hadrat Ilahi kerana Allah satukan kami sekeluarga di bawah 165 Nya.

Aku rasa gembira ngn kehidupan kami sekarang.Abang2 ipar aku sentiasa mengingatkan kami jika satu2 perkara terbabas.Terima kasih yang x terhingga kepada A.kashah,orang yang mula2 perkenalkan kami dengan ESQ 165.Terima kasih juga kerana dia n kak2 sanggup berhabis utk usahakan aku,adik2,ayah masuk training ni.Eh melalut sampai ke sini plk...Mudahan Allah dapt membalas jasanya.Bila dah seharian makan maka bl malamnya mengantuk awal la.

Pagi ni aku,najib a.sham qeja...so p dari sini la...xpyhla keluaq awal mcm slalu...Hari ni xbest la masing2 blk ke destinasi masing2.So Insyaallah berjumpa lagi lps ni.Mudah2an Allah memberkati kehidupan kami sekeluarga.Insyaallah.






Posted by naemah

1 comments:

Kash on January 29, 2009 at 9:27 AM said...

Syukur pada Allah yang mengatur segalanya. Tanpa izinNya semua tak dapat merasai keindahan 165. Insyaallah jumpa lagi pada 14 dan 15 February ini. AL Fatihah untuk semuanya.

 

Smile And Happy! Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez