Thursday, April 30, 2009

Proses Percubaaan

Posted by naemahnajib at 12:56 AM
Salam...
Dah lama sangat x update blog...Dah pkl 11.30pm buka laptop...Dah x ngantuk lagi saja nak jengok kot2 byk yang tertinggal...bukan apa takut orang lain dah sampai kat Johor ...aku br kat Perak...dahla buta IT ...Orang lain entry dah bercambah...aku....boleh kira aku punya entry...Malam ni sja mencuba tukar template baru...Nak buat mcm orng lain x reti...cuma ikut instruction ja...Ni lah hasilnya...Nak cari tok guru nak ajar buat perubahan kat blog aku xdan...Teringin jgk buat yang lawa2...Mana tau ramai yang masuk blog aku,kalau la aku boh counter kat blog aku ni..rasanya berapa kerat ja yang masuk...Apapn....mata ni dah hampir tertutup....Sblm tertutup baik aku stop dulu...Akan cuba buat entry baru yang best sikit...
Assalamualaikum ...

0 comments:

 

Smile And Happy! Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez