Sunday, December 21, 2008

Dugaan

Posted by naemahnajib at 9:40 PM
Semalam sempat update blog psl cucu pak lid lawan futsal...alih2 bukak mlm semalam mcmana ntahboleh terdelete blog...byk kenangan yang ada kt blog lama 2...hasil nukilan amie...yg pro dlm buat blog ni...Allah duga mgkn ada kesilapan yg x disedari..mgkn aku ada mengabaikan tanggungjawab aku pada keluargaku...dan yg paling teruk pada yang Satu..Tapi aku bersyukur sekurang2nya aku sedar awal...ni la blog yg 100% hasil nukilan aku wlupn byk kekurangannya...banyak yg aku xtau lg...Rasanya aku la paling teruk dlm create blog ni...maklumla masih ciwi dok pakai laptop ni..Xpala yg penting usaha aku membuat blog aku sendiri...Sekian wassalam....

1 comments:

Am on December 24, 2008 at 1:35 PM said...

oklah..tahniah..sapa buat tak penting..anytime kita leh buat baru kalau nak..tahniah2 ..:) jangan copy n paste je..cuba2lah create somthing news...dari idea sendiri..baru excited nak baca....tq,

 

Smile And Happy! Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez